Starlight

یک اتم هیدروژن در سلولی در پوست نوک بینی من،شاید روزگاری بخشی از خرطوم یک فیل بوده است.
و یک اتم کربن در عضله ی قلبم،شاید زمانی به دُم دایناسوری تعلق داشته.

ولی در قرن 21 همه ی اتم های من،من و تشکیل دادند.
نوشتن مثل کشیدن اتم ها روی یه صفحست تا یه اثری ازشون بمونه.

ولی کاش بعدها اتم های من یه ستاره بسازند و برن توی آسمون.

زامبی ترسناک تره یا آدم های دور و برمون؟

دوشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۳۱ ب.ظ

آدم ها به طرز وحشتناکی بی وفا و ترسناکند.

آدم ها این توانایی و دارند که همه ی خوبی هات و بر اثر یه کوتاهی کوچیک که فقط تو منطق اونا کوتاهی حساب میشه فراموش کنند.

آدم ها انقدری ترسناک هستند که بدترین و بزرگ ترین و درددناک ترین ضربه های زندگیتو از همون آدم هایی میخوری که تنها جزئی از ادم های زندگیت نیستند بلکه جزئی از وجودت هستند.

آدم ها فقط بلدند وقتی مردی برات زار بزنند و عاشقت بشند و زندگی و بعد مرگت برا خودشون حروم کنند.

بزرگترین مشکل من از نظر خودم این هست که وقتی از آدم ها ناراحت میشم فقط سکوت میکنم.فقط میرم توی خودم و ذره ذره خودمو از تو میخورم.

شده که به طرز وحشتناکی دلم از آدم ها شکسته و به روی خودم نیاوردم و فقط شاید چند روز باهاشون حرف نزدم یا کمتر حرف زدم...بعد چند روز تو خودم حلش کردم و سعی کردم فراموشش کنم و دوباره شدم همون آدم قبلی براشون و حتی صمیمی تر.

ولی جای زخم هایی که خوردم همیشه مونده روی دلم حتی اگه به روشون نیاورده باشم...:)

اولین کسی که اون دنیا یقه مو محکم میگیره و ول نمیکنه قلب خودم هستش.

همیشه به ناراحتی بقیه بیشتر از ناراحتی خودم ارزش دادم:)


همین الان توی اینستا یه عکس دیدم که نوشته بود:بعد از اختراع اسلحه خطرناک ترین اختراع بشر محبت بی جا بود.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۳
سایه

نظرات  (۵)

متاسفانه ادم ها موجودات عجیب غریبین ولی هنوز هم هستن کسایی که میفهمن نباید دل شکست و دل شکوند، نباید حرف بی جا زد، قضاوت کرد و... 
تازه بعد مرگ هم فقط همون دو سه روز اول گریه میکنن و حالشون بد، مطمین باش، انسان ها زرنگ تر از این حرفان.
ولی خب توام حواست باشه که بعضی وقت ها نباید تو خودت حلش کنی و دوباره صمیمی تر بشی، بعضی وقتا یه باید یه تغییراتی ایجاد بشه، که دوباره و چند باره از یه ادم نخوری. 
پاسخ:
اخه وقتی اون ادم های جزو عزیزترین هات هستند...
ببین خیلیییی جاها هم آدما خودشون نمیدونند دل میشکونند ها!میدونی خیلی وقت ها اولویت های ادم ها باهم فرق داره یا مثلا ممکنه چیزی که من و ناراحت میکنه طرف مقابل و ناراحت نکنه یا بالعکسش.یا خیلی وقت ها تو ممکنه از بی توجهی دلت بشکنه...یا جایی ک انتظار داشتی کسی کنار باشه و نبوده دلت بشکنه...
همیشه هم دل شکستن ها مستقیم نیست.
همیشه تا جایی باش که خیال نکنن وظیفته... 
پاسخ:
اوهوم:)
اتفاقا دارم رو خودم کار میکنم
منم همینطوری بودم، اما تصمیم گرفتم که عاشق خودم باشم! اینطوری اول از همه خودم مهمترم. درسته که زیاده روی توی دوست داشتن خودمون هم ممکنه خودخواهی به وجود بیاره، اما برای ماهایی که از اونور بوم افتادیم لازمه. اول خودت رو دوست داشته باش، و ب خودت اهمیت بده، بعد بقیه! و بدون که تنها کسی که قراره تا اخرین لحظه ی زندگیت کنارت باشه، خودتی! پس خودت رو دوست داشته و مراقب خودت باش !
پاسخ:
درسته.چند وقتیه دارم روش کار میکنم ولی این نباید اینطوری باشه که همیشه فقط ب خواسته ی دل خودت و خودت  بها بدی و ادم های اطراف برات مهم نباشند.
یه جاهایی لازمه که حتی کارهایی که خودت دوست نداری و انجام بدی...شده برای احترام...شده برای اینکه اون ادم بهت نیاز داره و با این که مثلا الان دوست داری تو خونه باشی و بخوابی ولی بخاطر اینکه اون بهت نیاز داره از این خواسته دل خودت بزنی و بری برسی به اون آدمه...اولویت آدم همیشه هم نباید دل خودش و راحتی خودش باشه.
اره موافقم که بعضی وقت ها مستقیم نیست. این جور وقتا اگه مدام هعی تکرار شد و میدونی که عمدی نیست میشه به طرف مقابل گفت که از اون حرف یا عمل ناراحت میشی، شاید واقعا متوجه ناراحتی تو نباشه. 
ولی خب بی توجهی و انتظار دیگه از نظرم یه چیزایی که به قول خودت باید در درونت حلش کنی. 
و اینکه اره میدونم اگه عزیز ترین ها باشن خیلی سخته ولی خب بعضی وقت ها عزیز ترین ها باید حواسشون باشه که درسته که عزیزن ولی خب هر چیزی هم یه خط قرمزی داره. 
منم تو یه شرایط توسط یکی از اعضای نزدیک خانواده اذیت میشدم و خب حرف هاش خیلی ناراحت کننده بود، ولی چون بزرگتر بود نمیشد چیزی گفت، نمیشد هم رابطه رو قطع کرد که حالا! واسه همین میفهمم چه حسی داره...
پاسخ:
اره حرف زدن با همدیگه کارسازه!ولی متاسفانه ادم ها الان کمتر وقتی از هم ناراحت شدند باهم حرف میزنند...بیشتر سعی میکنند از طریق استوری یا کانال و پست و هر چیز غیرمستقیمی حرفشونو بزنند. 
خود من از اون دلشسکته هام . میدونی باز آدم یه اشتباه می کنه همه خوبی هشو یادشون میره
ولی منی که مثلا همیشه سعی کردم اشتباه نکنم و همیشه خوب بودم و بانظر همه جلو رفتم یادشون رفته!
آره آدما دیگه همدیگرو نمی بینن
پاسخ:
رسم روزگار همینه:)
میدونی مثل اینکه وقتی به آدم ها خوبی میکنی فکر میکنند وظیفته و وقتی یه‌ روز یه کوتاهی ازت سر میزنه میشی بدترین:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی