Starlight

یک اتم هیدروژن در سلولی در پوست نوک بینی من،شاید روزگاری بخشی از خرطوم یک فیل بوده است.
و یک اتم کربن در عضله ی قلبم،شاید زمانی به دُم دایناسوری تعلق داشته.

ولی در قرن 21 همه ی اتم های من،من و تشکیل دادند.
نوشتن مثل کشیدن اتم ها روی یه صفحست تا یه اثری ازشون بمونه.

ولی کاش بعدها اتم های من یه ستاره بسازند و برن توی آسمون.

میخواستم بگم بهت ولی نبودی که بشنوی

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۳۱ ب.ظ

می‌خواستم بهت بگم
میخواستم تو کافه بشینم روبروت و بهت بگم از همه ی این روزها و شب های لعنتی. 
میخواستم بهت بگم ما دوتایی کنار هم افسردگی‌ های زیادی پشت سر گذاشتیم
ولی هیچکدوم مثل اینبار عمیق نبود
هیچوقت مثل اینبار به پوچی نرسیده بودم. 
میخواستم بهت بگم که نبودی
همونطور که خودت همیشه ازم میخوای میخواستم بهت بگم که ازت ناراحتم
میخواستم بهت بگم که همه ی روزهای سخت و تنهاییم پیشم نبودی
میخواستم بهت بگم که نبودنت بیشتر زمینم زد
میخواستم بهت بگم که جایگاهت تو زندگیم خیلی بالاتر از چیزی هست که تصورش و بکنی
میخواستم بگم که حال بدم با نبودن تو دوبرابر نه سه برابر نه ده برابر نه صدبرابر شد
میخواستم بهت بگم امسال برگشتنم به خونه چقدر برام سخت گذشت
میخواستم بگم که تو همه ی روزهایی که انتظار داشتم کنارم باشی،کنارم باشید...هیچکدوم نبودید
میخواستم بگم خیلی تنهام
میخواستم همه ی اینارو بگم
وقتی همه ی اینا از سرم میگذشت و حس میکردم فردا قراره کلی خالی بشم
وقتی گفتی فردا نمیتونی مثل همه ی این چند وقت اخیر که نتونستی بغضم شکست.
با وجود همه ی این ها اگه بمیرم به هیچکدومتون حق نمیدم برام گریه کنید. 
اگه قرار بود مثل هانا بیکر دلیل بنویسم
قطعا همه ی دلیل هاش نزدیک ترین هام بودند. 
شاید شما هم ادم های اشتباهی زندگیم هستید. 
رفیق اونیه که تو شادی ها و ناراحتی هات کنارت باشه. 
رفیق اونیه که تو شادترین روزهاشم به یادت باشه. 
کاش مهر برسه زود برم...برم از‌ پیش همتون. 
کاش میتونستم برگردم به تهران.
برای فاطمه

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۲
سایه

نظرات  (۴)

۱۲ شهریور ۹۷ ، ۱۸:۳۵ پریسا سادات ..
من وبتو شانسی پیدا کردم ولی حس میکنم خیلی باهات همدردم
نمیتونم تسکینی بهت بدم چون میدونم آدم تو این موقعیت نیاز به رفیقاش داره و حرفای من بی تاثیره
خدا یارت
می‌فهممت. قطعا از خیلیا بیشتر...
میفهمم چقدر میتونه سخت باشه و دلگیر باشی...اما میگذره
و چون خودش داره میگذره نگو که زودتر بگذره :-(
چرا انگار من این پست رو نوشته‌م؟:') خیلی حرف دل من بود :') من اگه بخوام دلیل بنویستم به جای یک دلیل برای یک نفر ، سیزده تا واسه هر کدوم می‌تونم بنویسم :'))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی